2009 öss 1.si, osym.gov.tr, öss sıralaması, öss puan hesaplama, sonuçları


2009 öss 1.si, osym.gov.tr, öss sıralaması, öss puan hesaplama, sonuçları….

4 responses to “2009 öss 1.si, osym.gov.tr, öss sıralaması, öss puan hesaplama, sonuçları

  1. ben sınav sonuç belgemi bugün aldım. sınav sonucum yanlış açıklanmış ne olur benim sınav sonucuma tekrar bakın. 8 tane doğru yaptığım soru yanlış diye yazılmış. ne olur size yalvarıyorum benim sınav sonucuma tekrar bakın çünkü bu benim son şansım

  2. MEB ten şikayetçiyim,arkadaşlar,,,gerçekten…Dile getirdiğim okul ve dersaneden de konu önemsenmedi.Fakat ben bir veli olarak,çocuğumun SBS TR sıralamasını bilmem gerektiğine inanıyorum,hatta eminim.İki sınav /6-7/ biz hala puanı hangi liselere yettiğini bilmiyoruz.Yeter ya…Bu sınavları,stresi niçin çektiğimizi bilen var mı?Herkesin eline birer puan tutuşturdular,ve herkes,tam bilmeden, seviniyor veya üzülüyor…yeter………..

  3. arkadaşlar, veliler;
    evet ben de lise 2.sınıf öğrencisiym ve sizin gibi şu an içinde bulunduğuz sistemden ben de şikayetçiyim çünkü bu hükümet sınav sisteminden anlamıyor. ben oks ye girdim şahsen 100de96 yaptım fakat yine de beğenmiyorum sistemi. oks de kalktı çocukları 6.sınıftan itibaren strese boğdular ve aileri de. şunu da bilelim ki bu hükümet değişmeden sistem de değişmez burası türkiye, katlanıcaksınız… :(

Bir Cevap Yazın

